رویدادها آرشیو خبر ها
کلاه خود را به احترام مجموعه یوونتوس بر می داریم

کلاه خود را به احترام مجموعه یوونتوس بر می داریم

11 پیروزیِ متوالی برای تیمی که در حال نشان دادن برتری مسلم خود بر رقبای دیگر است، تیمی که برای کسی که می خواهد بفهمد روشن می کند که تنها سیستمی که می تواند لیگ را تحت نفوذ خود در آورد معنی می شود در دادن همه چیز در زمین همانطور که یوونتوس انجام می دهد.

تیمی که هرگز متوقف نمی شود حتی زمانی که با فاصله ی زیاد حریف را برده است و این تیم می خواهد که حریف را کاملاً نابود کند ( به رم نگاه کنید )، تیمی که از حریف عقب می افتد، همانطور که برابر کالیاری اتفاق افتاد، عزم خود را جزم می کند و همیشه موفق می شود به جبران و برنده شدن.

این یوونتوس است، این ها بازیکنانی هستند که این لباس را می پوشند، همگی آگاه به اهمیت این لباس و تکلیفی که با پوشیدن آن برمی خیزد. کلاه را برای تحسین کونته، و تمام عواملی که کار آن ها در زمین دیده می شود، از مدیریت با شروع از رئیس آندره آ آنیلی تا ماروتا و پاراتیچی بر می داریم،که همگی با هم در حال رفع کردن آن احساس شک در لیگی که درست 20 تیم در آن رقابت می کنند هستند.

پیدا کردن بازیکنِ مناسب برای استخوان بندی ای به چنین محکمی همیشه سخت است، ترکیبی از کلاس،کرکتر و تجربه ی بازیکان تازه وارد تا جا دادن آن ها در مکانیسم تیمی که کابوس تمام تیم های ایتالیایی شده است.

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: